جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
رابین سبز آبان

قوانین و مقررات مجموعه رابین سبز آبان

قوانین و مقررات رابین سبز آبان، مجموعه نکاتی است که با رعایت آنها، هم فعالیت های مجموعه شکل منظم تری به خود خواهد گرفت و هم کاربران شاهد دریافت خدمات با کیفیت تری خواهند بود. تدوین این قوانین در وهله اول با هدف احقاق حقوق کاربران و عمل در راستای اصول و ارکان مشتری مداری انجام شده است.

همچنین این مقررات، به فعالیت های رابین سبز آبان رسمیت بیشتری داده و قانونی بودن این شرکت را تضمین نموده است. ازآنجا که رعایت حقوق مشتریان را یکی از رسالت های کاری خود می دانیم، در این مطلب به ارائه توضیحاتی در مورد قوانین و مقررات این شرکت پرداخته ایم.

آگاهی شما کاربران گرامی از جزئیات این مقررات، به شما کمک می کند که وظایف همکاران ما را به خوبی شناخته و در صورت هرگونه تخطی از این وظایف، مراتب را به مسئولین مرکز گزارش داده و پیگیری نمایید. با ما همراه باشید تا با قوانین و مقررات شرکت رابین سبز آبان بیشتر آشنا شوید.

قوانین و مقررات

–اعتبار پیش فاکتور قیمت اعلامی کالا و خدمات: ۱ الی ۱۰ روز کاری پس از تاریخ صدور بر اساس نوع تجهیز متفاوت می باشد.

– نحوه پرداخت: کالای آماده تحویل تا ۵ روز کاری به صورت نقدی می باشد در غیر این صورت ۸۰ درصد به عنوان پیش پرداخت و مابقی مبلغ پس از آماده شدن کالا دریافت می گردد.

– زمان تحویل: ۱ الی ۱۰ روز کاری پس از پرداخت و تسویه حساب بر اساس نوع کالا و خدمات متغیر می باشد.

– محل تحویل: درب انبار و کارخانه ساخت شرکت واقع در تهران و شهرهای حومه

– کلیه هزینه های ارسال کالا، تجهیزات، نصب و راه اندازی و سایر موارد به عهده خریدار می باشد.

– ارائه خدمات پس از فروش و تامین قطعات دستگاه به مدت ۱۰ سال ضمانت مي گردد.

– دستگاه و کلیه تجهیزات بجز مواد مصرفی توسط اين شركت به مدت ۱ سال گارانتي مي گردد.

– در صورت درخواست فاکتور رسمی ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده کالا به مبلغ اضافه می گردد.

– در صورت تایید پیش فاکتور، موافقت خود را جهت ثبت سفارش به شرکت اعلام نمایید.

خواهشمند است در صورت نیاز به هر گونه توضیحات بیشتر با مهندسین شرکت تماس حاصل فرمائید.

Rate this post